Az Online Shop rövid használati útmutatója
Kérjük, válassza ki a társasjátékok közül az Önt legjobban érdeklő
társasjátékot. A termék megrendeléséhez írja be a darabszámot, majd
kattintson a 'Kosárba' gombra. A 'Kosár' sávon mindig áttekintheti,
illetve módosíthatja aktuális megrendelését. Miután áttekintette
rendelési listáját és megadta a szükséges információkat, elküldheti
megrendelését. Amennyiben további kérdése merül fel játékainkkal,
illetve áruházunk működésével kapcsolatban, kollégáink szívesen állnak
rendelkezésére, érdeklődjön e-mailben.
Általános Kérdések
Ki üzemelteti a compaya.hu-t?
A compaya.hu szolgáltatásai mögött egy független magyar vállalkozás, a
Gamer Café Kft. áll. Csapatunk az összes sikerhez szükséges tapasztalatot
képviseli. A társaságban szállítási és szolgáltatási specialistáink
azon dolgoznak, hogy az Ön vásárlási élménye minél gondtalanabb és
tökéletesebb legyen.
Honnan származik az áru?
Az áru Angliából és Németországból származik. A kiadókkal működünk
együtt, hogy mindig első osztályú árut tudjunk biztosítani, a legjobb
árakon, mégis a lehető legrövidebb szállítási idővel.
Hogyan választhatok játékot?
Ezt két féle képpen teheti meg: vagy a "Játékok"
ikonra kattintva választja ki, vagy kereshet. Amennyiben célirányosan
keres valamit, akkor a "Keresés" menü alatt kedve szerint szűrheti
kínálatunkat. Itt minden fontos információt megtalál, amire szüksége
lehet a játékkal kapcsolatban.
A játék kosárba helyezése
Ha megvan a kiválasztott játék, akkor megadhatja a kívánt mennyiséget
és a 'Kosárba' gombra kattintva, megrendelheti azt. Ezzel már be is rakta
a 'Kosárba' a kívánt játékot. A kosár tartalmának megtekintésekor bármikor módosíthatja rendelése adatait.
A kosár tartalmának megrendelése
Miután véglegesítette a kívánságlistát, és kitöltötte a megfelelő
adatokat a "Megrendelem" gombra kattintva már el is küldte felénk a
megrendelését. Ekkor a rendszerünk az Ön e-mail címét feladóként megjelölve egy rendelési e-mailt generál, amelyet e-mailben elküld számunkra, illetve az Ön által megadott e-mail címre.
Ez után kap egy visszajelzést, hogy sikeres volt-e a rendelés vagy sem.
Rendelés
Tudok más úton is, mint, az Interneten rendelni?
Az internetes rendelés különböző célokat szolgál. Weboldalunkon fel
tudjuk tüntetni széles árukínálatunkat, akciós termékeinket, amelyből
Ön választhat. Az automatizált információ továbbítása és feldolgozása
jelentős idő megtakarítást tesz lehetővé. Ráadásul Ön, mint vásárló,
teljes nyugalomban és akár rövid megszakításokkal is összeállíthatja
bevásárlókosarát. Amennyiben ez a forma mégsem megfelelő, akkor kollégánk
e-mailben való megkeresése esetén szívesen áll rendelkezésére.
Amennyiben személyesen kívánja megvásárolni a termékeinket, akkor a Ferenc körút 27 szám
alatti üzletünkben várjuk, ahol megtekintheti a kínálatunkat.
Az üzletről a következő linket tájékozódhat: ComPaYa játékbolt
Minőség
Hogyan biztosítják a minőséget?
Partnereink és munkatársaink nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a
kiszállított áru semmilyen károsodást ne szenvedjen. Egy kifinomult
ellenőrzési rendszerrel biztosítjuk, hogy az esetleges minőségi
problémákat felfedezzünk, mielőtt az áru eljutna az ügyfélhez.
Ha elégedetlen vagyok, hol reklamálhatok?
Minden igyekezetünkkel elkerülni próbáljuk, hogy valaha oka legyen
reklamációra. Ha ez esetleg mégis előfordulna, küldjön egy e-mailt címünkre.
Munkatársunk a legrövidebb időn belül felveszi önnel a kapcsolatot, hogy reklamációját orvosolni tudjuk.
Személyesen a Ferenc körút 27 szám alatti üzletünkben a nyitvatartási időben jelezheti panaszát, ahol kollégánk rögzíti azt. Amennyiben nem tudjuk
azonnal megoldani, akkor hamarosan tájékoztatjuk a megoldás menetéről.
Nyelvek és verziók
Az ComPaYa WebShop - Gamer Café Kft. által forgalmazott termékek különböző nyelvű változatban kerülnek forgalomba.
A 'Magyar' megjelölésű termékek teljeskörű tájékoztatóval, magyar nyelvű szabálykönyvvel adjuk át.
Az idegennyelvű termékek csak egy rövid használati útmutatóval kerülnek átadásra,
azonban a társasjátékok szabályához, és azok teljeskörű használatához szükséges a megadott típusú
(Angol, Német, Holland, Francia) nyelvtudás! Rendelésének összeállításakor kérjük ezt vegye figyelembe!
Az oldalunkon számos játéknál megtekinthető a magyar nyelvű szabály, amely segít eldönteni, hogy mely
termékekhez szükséges nyelvtudás. Amennyiben bizonytalan, kérem rendelése előtt keressen minket az
info@compaya.hu címen!
Ugyanazt a játékot akár több kiadó is forgalomba hozza, akár ugyanazon néven. Amennyiben specifikus
kiadó termékék keresi, akkor kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a info@compaya.hu címen!
Általános
szerződési feltételek: szerződéskötés
A Gamer Café Kft. (továbbiakban a szolgáltató) a társasjátékok vásárlása területén vállal különböző szolgáltatásokat.
Regisztráció
A szerződő ügyfél (továbbiakban ügyfél) elismeri a szolgáltató
weboldalán (www.compaya.hu) történt megrendeléssel és regisztrációval,
hogy a szolgáltatóval jogerősen szerződött és e szerződés alapjaként az
alábbiakban található általános szerződési, és szolgáltatási
feltételeket elfogadja. A regisztráció ugyanakkor az ügyfél számára nem
formál jogot, ami alapján követelheti a szolgáltatást, ha az általa
megadott kiszállítási cím illetve a telefonszám nem valós. A regisztráció az utolsó lépés a rendelés előtt. Itt
pontosan tüntesse fel a nevét, azt a címet, ahova a játékot kapni
szeretné és a telefonszámát. Ez utóbbira azért van szükség, mert a
pontos egyeztetést megkönnyíti, ha mi is tudunk beszélni Önnel. Ha
megad egy telefonszámot, akkor azonnal felvesszük Önnel a
kapcsolatot, amint beérkezett a rendelt játék, hogy mielőbb kézbe vehesse azt.
A szolgáltatás pontos meghatározása
A szolgáltató vállalja a weboldalán található kínálatból összeállított
árukosárban található termékek beszerzését, és az ügyféllel egyeztetett címre
való eljuttatását.
Az árukosár értékét a szolgáltató megelőlegezi ügyfeleinek.
Adatbiztonság
Az ügyfél személyes adatait, biztonságos tárolását és kezelését a
szolgáltató saját hatókörén belül megfelelő technikai eszközök
alkalmazásával biztosítja. A szolgáltató hatókörén kívül egyedül az
ügyfél felel az adatok biztonságáért. Esetleges visszaélésekért és
abból adódó károkért kizárólag az ügyfél felel. A Gamer Café Kft. a
birtokába jutott adatokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez
használja fel, azokat bizalmasan kezeli és semmilyen körülmények között
nem adja tovább.
Szerződés felmondása
Visszaélés esetén, vagy ha az ügyfél nem teljesíti kötelességeit, a
szolgáltató bármikor azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést és
törölheti az ügyfél adatait. Az ügyfél bármikor kérheti a szerződés
felbontását. Ez esetben a szolgáltató törli az ügyfél adatait a
rendszeréből.
Szolgáltatási feltételek
Rendelés érvényessége
A megbízás az árukosár feladása által nyer érvényességet. A feladás a
www.compaya.hu oldalán található árukosár összeállítása után a
"megrendelem" gomb megnyomásával történik meg. Amennyiben áruházunk
elfogadta az Ön rendelését, e-mailben értesítést küldünk erről
(automata visszaigazolás). Kérjük, hogy reklamáció esetén az e-mailben megadott
visszaigazoló levélre hivatkozzon.
A rendelése csak az általunk küldött rendeléselfogadás után lép életbe
(amelyben a szállításról vagy az átvétel lehetőségeiről tájékoztatjuk).
A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést ne fogadja el, hanem visszautasítsa.
A weboldalon szereplő árak nem minősülnek ajánlattételnek, csak a rendelésének elfogadása után érvényesek.
Árak
A társasjátékok árai (bruttó árak) a szolgáltató weboldalán található. A szolgáltató
fenntartja a jogot, hogy bármikor előrejelzés nélkül az árait
megváltoztassa. Az általunk küldött rendeléselfogadás időpontjában érvényes árak a mérvadóak.
Az árukosár összeállítása során feltüntetett árak a társasjáték
átvétele után fizetendő. A weboldalon feltüntetett akciós árak csak a
készlet erejéig érvényesek.
A termékek árát befolyásolja a törzsvásárlói kedvezmény, amelyet az weboldal azonnal számol. A törzsvásárlói kedvezmény részletei a Törzsvásárlói menüpontban találhatók.
Fizetés és szállítás
A játékokat a kézhezvételkor kell kifizetni. Kérjük, segítse
együttműködésünket az Ön minél jobb kiszolgálása érdekében. Amennyiben
más fizetési módra tart igényt, kérjük, jelezze felénk a megrendelésben, és e-mail-en. A kosár
tartalmának megtekintésekor mindig láthatja, hogy a leadott rendelés
mennyibe kerül. Ha módosít a rendelésén, akkor az oldal a
módosítás elfogadása után ('módosít' gomb megnyomása) automatikusan
újraszámolja az értékét. Raktáron lévő termékek akár a megrendelés napján átvehetők, a 'Rendelendő' tételek a megrendeléstől számítva kb. 3-6 hét, mire
átveheti a játéko(ka)t. Ideiglenes készlethiány előfordulhat a beszerzés folyamán, ebben az esetben a beszerzési idő megnyúlhat. Amennyiben egy játékot kivonnak a forgalomból (OOP státusz) akkor a beszerzését nem tudjuk garantálni. Az előrendelésként visszaigazolt rendelésekre nem vállalunk szállítási határidőt, ez a kiadó megjelenésétől válik függővé. Rendelésének beérkezéséről e-mailben értesítjük.
Amennyiben a kiválasztott társasjáték
raktárunkban megtalálható, akkor akár azonnal is átveheti a játékokat.
A megrendelt termékek átvétele személyesen lehetséges, Érden a cég telephelyén (Érd, Budai út 28) előzetes telefonos egyeztetés után, valamint Budapesten a IX ker Ferenc körút 27 alatt, a BOLT nyitvatartási idejében.
A kiszállítás költsége függ a kiszállított termékek értékétől: 3000 Ft termékértékig 1500 Forint a szállítási költség. 3000 Ft és 15000 forinti termék értéknél a szállíási költség 990 Ft, távolságtól, és súlytól függetlenül. 15 000 Ft kiszállítási érték felett a szállítási díjat átvállaljuk!
Kiszállításban a partnerünk a DPD!
Áru átvétele
Az ügyfél köteles a megrendelt, minőségileg kifogástalan áru átvételét követően az
áruértéket téríteni. Az akciós játékokat csak az aktuális készlet
erejéig tudjuk biztosítani. Ha egy társasjáték nem beszerezhető, akkor
az ügyfél értesítése után korrigáljuk a megrendelését.
Felelőségek
A szolgáltató biztosítja, hogy a beszerzett árukosár a rendelésnek
feleljen meg, és minősége a beszerzés és az ügyfélhez juttatása során
ne sérüljön. Kisebb csomagolási sérülések miatt az ügyfél nem
utasíthatja vissza az árut. Ezen felül sem a szolgáltató, sem
partnercégei nem vállalnak semmilyen felelőséget esetleges
következményekért, melyek a szolgáltatás igénybevételével, azt követően
vagy avval párhuzamosan léptek fel.
Az elállás joga
Az áru átvételétől kezdődően 14 munkanapon belül mindenfajta indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 17/1999 Kormány rendeletnek megfelelően. Ebben az esetben az áru visszajutattásának költségei Önt terhelik, a visszatérített összeg csak a játék bruttó vételáráig terjed - a szállítási költségre nem.
Az oldal fenntartója, és a rendelések kiszolgálását végzi:
Gamer Café kft.
2030 Érd
Budai út 28.
+36-20-4281186
Skype: compaya_jatek
Msn: info@compaya.hu
Adószám: 13603799-2-13
Bankszámla: 10403208-50526675-48551005
A bankszámlánkra csak abban az esetben utaljon, amennyiben a számlánkat már eljuttattuk Önhöz!
info@compaya.hu
Utolsó módosítása:
2009.05.12 Módosítás: Szállítási határidők
2010.04.14 Módosítás: Rendelés elküldése a megrendelő e-mail címével.
2012.04.05 Módosítás: Bankszámlaadatok.
2013.03.26 Módosítás: Bankszámlaadatok.
2015.04.01 Módosítás: Címadatok.
2015.11.01 Módosítás: Szállítási költségek, törzsvásárlói akció
2017.11.30 Módosítás: Szállítási partner
itt választhat játékot>>
|