A Játékosok törpékké válnak. Mindegyikük aranyásó, aki a saját alagútjában dolgozik egyre mélyebbre vájva a hegybe, keresve a kincseket vagy szabotálni próbálják a munkát az aranyásó útjába akadályokat görgetve. A csapatok tagjai próbálják segíteni egymást, bár gyakran nem tudják, hogy ki kicsoda. Ha az aranyásóknak
sikerül eljutni a kincshez, akkor aranyhoz jutnak, míg ha a szabotőrök ezt megakadályozzák, üres kézzel távoznak. Ha az aranyásók sikertelenek, akkor a szabotőrök kapnak díjat. Az aranyat a szabályok szerint osztják szét egymás közt. Akinek a 3 forduló után a legtöbb aranya lesz, az nyer.
Toronyba zárták a lovagot és a hercegnőt! Tudsz nekik segíteni, hogy megmeneküljenek a toronyból, és újra egymás kajaiba omolhassanak?
Ez a gyönyörűen kivitelezett 3 dimenziós kirakó kihívásokat tartalmaz: meg kell építened az utat kockáról kockára, toronyról toronyra, hogy a királyi pár újra egyesülhessen. A legegyszerűbb feladványoktól eljuthatunk a gyakorlott várépítészeket is megizzasztó összetett alaprajzokig, miközben a játék fejleszti a logikai gondolkodásmódot, a térlátást, a kézügyességet.
A gyerekek pedig élvezettel segítik a lovagot eljutni élete hercegnőjéhez, miközben újabb és újabb dolgokat tanulnak.
48 különböző feladvány, 4 különböző nehézségi szinten!
A Camelot Junior vásárlói a következő játékokat választották még: